تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان

تاریخ اسلام و تشیع
تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان
.....
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی


مستند «تیغ انگلیسی» - بخش نخست

دبیر شورای کتاب مجمع جهانی اهل بیت(ع) اظهار کرد: قمه زنی نه تنها شئونات اهل بیت(ع) را زیر سوال می برد و موجب وهن دین می شود بلکه سبب وارد شدن لطمات زیادی به پیکره شیعه می شود. چرا که بسیاری از دشمنان با اتکا به این اعمال، دین اسلام را مظهر خشونت و بی رحمی معرفی می کنند. 

Image result for ‫فیلم قمه زنی‬‎

امام حسین(ع) برای حفظ دین اسلام جنگید و حتی در راه حفظ آن از خود و خانواده گذشت تا اسلام باقی بماند. دینی که دین رافت و محبت است و برای تمام مسائل زندگی انسان ها دستورات فارغ از خشونت دارد.

طرفداران تشیع انگلیسی که از سوی استکبار جهانی حمایت می شوند، دچار برخی خلاف‌ها از جمله قمه‌زنی می‌شوند که مورد تأیید مراجع نیست، قمه‌زنی در گذشته های دور علیرغم مخالفت علمای دینی، در سطح خاصی و به صورت محدود اجرا می‌شد، اما امروزه، قمه زنی از نظر تمام علما و مراجع، حرام بین است و مورد وهنِ شیعه و معارف حسینی است!. کتاب‌هایی مانند 1- «قمه زنی، آبروداری یا آبروریزی شیعه» به قلم محمود یزدانی، 2- «قمه زنی سنت یا بدعت» نوشته مهدی مسائلی و 3- «شعائر حسینی ...» تالیف نادعلی علی نیاخطیر از جمله کتاب‌هایی است که مداحان، منبریان و خطبا می‌توانند از آنها استفاده نموده و به مردم معرفی کنند.

برای دیدن فیلم روی لینک زیر کلیک کنید

http://www.rasanews.ir/detail/video/296793/100

کتاب قمه زنی سنت یا بدعت

.دانلود pdf کتاب «قمه‌زنی سنت یا بدعت» 

کتاب قمه زنی سنت یا بدعت – Fetan.ir

********************************************************

«تشیع انگلیسی»؛ تبلیغ برای قمه زنی در محرم/ تلاش برای نابودی اتحاد مسلمان + فیلم

39704_406

http://qademon.ir/%D8%AA%D8%B4%DB%8C%D8%B9-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C%D8%9B-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%82%D9%85%D9%87-%D8%B2%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۳
عباس جعفری (فراهانی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی