تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان

تاریخ اسلام و تشیع
تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان
.....
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی

بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌ا‌لمللی کتاب مسکو در محل پارک «ودن‌خا» افتتاح شد. مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر کشورمان و چند ناشر دولتی و خصوصی در این دوره حضور دارند.

غرفه ایران در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو، با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان به معرفی و عرضه جدیدترین آثار فرهنگی پرداخت.

به گزارش ادار‌ه‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو، 17 شهریورماه با شرکت ناشرانی از 37 کشور جهان از جمله چین، بلاروس، کوبا، جمهوری اسلامی ایران و همچنین، کشورهای آسیای میانه، اروپایی و آفریقایی در مجموعه مرکز نمایشگاه‌های روسیه موسوم به «ودنخا»، برپا شد.

در این نمایشگاه مراکز متعدد انتشاراتی از سوی جمهوری اسلامی ایران اعم از مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی، بنیاد ایرانشناسی مسکو، مجمع جهانی اهل بیت (ع) با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان شرکت کردند.

رونمایی از کتاب «ایران ما» به زبان روسی اثر احمد خاتمی، رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی، معرفی صنعت نشر ایران در قالب کتابچه به زبان روسی دربرگیرنده مراکز اطلاع‌رسانی مرتبط مانند خانه کتاب و کتابخانه ملی، جوایز و طرح‌های حمایتی کتاب در عرصه بین‌المللی نظیر برترین (تاپ)، شناساندن اتحادیه‌ها و تشکل‌های نشر و رونمایی از جدیدترین کتاب‌های ترجمه شده فارسی به روسی از برنامه‌های غرفه ایران در این نمایشگاه است.

رونمایی از کتاب داستان‌های جنگی، طنز فارسی در سه دهه اخیر در ایران، مروری بر ادبیات ایران و روسیه، برگزاری روز ایران، رونمایی از ترجمه فارسی کتاب آرامگاه لنین، مروری بر ترجمه آثار ادبیات روسی به زبان فارسی، مثنوی معنوی و ادبیات عرفانی، معرفی انجمن ادبی، مرکز زبان فارسی و بنیاد ایران شناسی از دیگر برنامه‌هایی است که در این دوره از نمایشگاه با همکاری رایزنی فرهنگی ایران تدارک دیده شده است.

برنامه‌های ایران در نمایشگاه کتاب مسکو اعلام شد

نمایشگاه بیست و نهم امسال با عرضه حدود یکصد هزار جلد کتاب از ناشران 37 کشور جهان تا روز یکشنبه، 21 شهریورماه 1395 در منطقه ودنخا در مسکو، دایر است.

نمایشگاه کتاب مسکو

برنامه‌های ایران در نمایشگاه کتاب مسکو اعلام شد

http://www.mehrnews.com/news/3762830

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۰
عباس جعفری (فراهانی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی