تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان

تاریخ اسلام و تشیع
تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان
.....
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی مدیر شبکه جهانی ولایت در گفت و گو با خبرنگار حوزه با اشاره به  فتنه های اخیر انگلیس در جهت اختلاف افکنی بین مسلمین به ساخت فیلمی موهوم به نام"یوم العداب" اشاره و تصریح کرد: متاسفانه  موسس شبکه فدک، که فردی نادان و خود فروخته می باشد، با سوء استفاده از احساسات پاک مردمی اقدام به جمع آوری پول جهت ساخت فیلمی موهوم به نام "یوم العذاب" کرده که در این فیلم به کرات به مقدسات اهل سنت توهین شده و در جهت اختلاف افکنی بین مسلمانان ساخته می شود.
ساخت فیلم "یوم العذاب" در جهت اختلاف افکنی بین مسلمانان است / یاسرالحبیب مصداق کامل تشیع انگلیسی

وی با اشاره به سابقه یاسر الحبیب در توهین به مقدسات اهل سنت افزود: شیخ "یاسر الحبیب" متولد ۱۹۷۷ میلادی، روحانی شیعه اهل کویت و رهبر "سازمان خدام‌المهدی" است. او چندین سال است که در لندن زندگی می کند. وی "سازمان خدام‌المهدی" را در سال 2001 در کویت تأسیس کرد؛ اما در سال 2004 به دلیل بروز مشکلاتی میان او و دولت کویت، دفتر این سازمان پلمپ شده و شیخ الحبیب بازداشت شد. وی مدتی بعد توانست از کویت فرار کرده و خود را به لندن برساند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی خاطر نشان ساخت: «یاسر الحبیب» به مناسبت در گذشت همسر پیامبر(ص) «عایشه» مراسمی در مقر اقامتش در لندن برپا کرد و در آن به سخنرانی در مورد وی پرداخت. سخنرانی او در مورد «عایشه» که فورا در پایگاه خبری یوتیوب قرار گرفت، موجب خشم شدید اهل سنت شد و همین مسأله بهانه ای برای حمله به شیعیان و زیر فشار قرار دادن آنان تبدیل شد.

http://imamsajjad.net/Home/Page/847

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۵
عباس جعفری (فراهانی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی