تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان

تاریخ اسلام و تشیع
تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان
.....
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی

رئیس موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) ـ دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ـ در نشست خبری دوازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت اظهار داشت: موضوع  دوازدهمین همایش "پیشگویی های آخر زمان از دیدگاه ادیان الهی در سه محور اسلام، مسیحیت و یهودیت و تطبیق پیشگویی" است که  به مدت دو روز در قم برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین «پور سیدآقایی» اظهار کرد: تاکنون یازده همایش با هدف توسعه و تعمیق بخشی اندیشه مهدویت برگزار شده است و  در این مدت تلاش کردیم این اندیشه را در عرصه پژوهش به نمایش بگذاریم. صدها مقاله علمی ـ پژوهشی چاپ و در سایت ها منتشر و منبع خوبی برای پژوهش های مهدویت است.

وی با تأکید بر اینکه فاصله زیادی تا رسیدن به ابعاد عمیق مهدویت  داریم، افزود: دکترای مهدویت در سطح 4 حوزه تصویب شده و امیدواریم در سال جدید تحصیلی شاهد برگزاری اولین دوره آن باشیم. در مرکز تخصصی کلام، دانشگاه قرآن و حدیث و همچنین جامعه المصطفی نیز 2 واحد مهدویت ارائه می شود.

وی بیان داشت: همایش دوازدهم دکترین مهدویت روز 30 اردیبهشت برگزار می شود، بیش از صد مقاله به این دبیر خانه ارسال شد و از این تعداد سی و سه اثر پذیرفته و تنها 16 مقاله فرصت طرح در روز همایش را پیدا خواهند کرد.

ادامه در لینک اصلی

http://fa.abna24.com/service/session/archive/2016/05/16/703354/story.html

http://mahdaviat-conference.com


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۹
عباس جعفری (فراهانی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی