تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان

تاریخ اسلام و تشیع
تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان
.....
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی


حجت‌الاسلام عباس جعفری فراهانی، دبیر شورای کتاب مجمع جهانی اهل بیت (ع) از غرفه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیست‌ و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بازدید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، جعفری فراهانی در این بازدید خود با اشاره به همکاری مجمع جهانی اهل بیت (ع) با این سازمان در انتشار کتاب‌های دینی در سراسر جهان، گفت: چاپ و انتشار ترجمه «رساله حقوقی امام سجاد (ع)» آخرین همکاری این دو نهاد است که در فضای خارج از کشور به فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی می‌پردازند.

وی افزود: مشارکت، رمز موفقیت در فعالیت‌های فرهنگی در خارج از کشور است که در عین حال، فواید بسیاری هم به همراه دارد.

دبیر شورای کتاب مجمع جهانی اهل بیت (ع) ادامه داد: اطلاع‌ از فعالیت‌های همدیگر، تعادل در فعالیت‌ها، جلوگیری از موازی‌کاری و صرفه‌‌جویی در هزینه‌ها، از فواید این همکاری‌های مشترک است.

وی در پایان، استفاده از داشته‌های علمی توسط سازمان‌ها در فعالیت‌های مشترک فرهنگی در خارج از کشور را از دیگر نکات مثبت هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف ذکر کرد و گفت: مجمع جهانی اهل بیت (ع) برای انجام برخی از برنامه‌های خود از دانش و اطلاعات علمی نمایندگی‌های فرهنگی خارج از کشور که زیر نظر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی فعالیت‌ می‌کنند، بهره می‌برد و در صورت نیاز، دانش و اطلاعات علمی خود را در اختیار این نمایندگی‌ها قرار می‌دهد.

بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از 15 تا 25 اردیبهشت در حال برگزاری است. 

http://www.icro.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=261&pageid=32423&newsview=650984

http://abwa-cd.com/fa/News/View/5432

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۱
عباس جعفری (فراهانی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی