تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان

تاریخ اسلام و تشیع
تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان
.....
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی


این کتاب به بیانات و اندیشه‌های راهبردی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دام ظله)؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوعات مختلف پرداخته است.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ نعیم قاسم، نویسنده تلاش نموده به معرفی شخصیت بارز امام خامنه‌ای که احیاگر در اسلام است، بپردازد، بر این اساس یکی از مهمترین موضوعات این کتاب بیداری اسلامی است و به نقش رهبری معظ له در به وجود آوردن بیداری اسلامی پرداخته است.

کتاب «الولی المجدّد» تالیف الشیخ نعیم قاسم منتشر شد

به طور کلی مطالب این کتاب  ذیل 6 فصل در 26 عنوان تقسیم بندی شده است که عبارتند از: خط امام خمینی (ره)، بیداری اسلامی، ایمان و برکات آن، بصیرت، اسناد راهبردی، نام گذاری سال ها، وسعت اطلاعات رهبری، ولایت فقیه، مردم سالاری دینی، عاشورا، امام مهدی(عج)، پیروزی های نظامی در رویارویی با چالش‌ها، اسلام ستیزی، جنگ نرم و فتنه سال 88، نقد مثبت، حق برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته ای، مذاکره با آمریکا، تعلیم و تربیت، توجه ویژه به قرآن کریم، تعلیم و تربیت، جوانان و انقلاب، حج، به کارگیری هنر، وحدت اسلامی، فلسطین مساله اصلی انقلاب و حزب الله: الگوی حرکت و جهاد.

لازم به ذکر است چاپ پنجم این کتاب توسط انتشارات دارالمحجة البیضاء و با همکاری مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام سال 1436ق. در بیروت منتشر گردیده است.

یادآوری می شود ترجمه فارسی با عنوان «رهبر احیاگر؛ ...» از سوی انتشارات تسنیم منتشر شده است.

-------------------------------------------------------------------------------------

تهیه و تنظیم: اداره اسناد و اطلاعات مجمع

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۶
عباس جعفری (فراهانی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی