تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان

تاریخ اسلام و تشیع
تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان
.....
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی


آیت الله علی رضا اعرافی در پایان برگزاری همایش بین‌المللی «خطر جریان‌های تکفیری در دنیای امروز» که در سالن همایش پیامبر اعظم(ص) مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برگزار شد در نشستی خبری در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم در سخنانی اظهار داشت: این همایش دومین همایش دبیرخانه کنگره بین‌المللی مبارزه با جریان‌های افراطی و تکفیری است که تحت اشراف آیت الله العظمی مکارم شیرازی در قم و با حضور علما و اندیشمندان جهان اسلام برگزار شد.

علیرضا اعرافی

وی با اشاره به فعالیت‌های دبیرخانه کنگره بین‌المللی مبارزه با جریان‌های افراطی و تکفیری اظهار داشت: دبیرخانه از سال گذشته تا امروز با حضور علما و فضلای خوش‌فکر به فعالیت خود ادامه داده و اقدامات مؤثری نیز در این زمینه صورت گرفته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: در یک سال گذشته ۵ نشست علمی در خارج از کشور برگزار شد که با استقبال علمای جهان اسلام مواجه شد.

دبیر علمی همایش بین‌المللی خطر جریان‌های تکفیری همچنین ابراز داشت: ۱۳ نشست علمی نیز در ایران و در شهرهای مختلف کشور برگزار شده و ۸۳۰ مقاله نیز با محوریت موضوعات مورد نظر دبیرخانه به نگارش در آمده و در ده جلد کتاب منتشر شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ عنوان کتاب به ۵ زبان دنیا در زمینه موضوعات کنگره بین‌المللی مبارزه با جریان‌های افراطی و تکفیری تألیف و منتشر شده است، افزود: مجله امت واحده اسلامی نیز به زبان‌های عربی و فارسی منتشر و خبرنامه حوزه جریان‌های تکفیری نیز راه‌اندازی شده است.

http://www.mehrnews.com/news/3036234


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۰
عباس جعفری (فراهانی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی