تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان

تاریخ اسلام و تشیع
تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان
.....
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی

در همین زمینه مدیر کمیته روابط عمومی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توضیحاتی را درباره پوستر این دوره نمایشگاه ارائه کرد و گفت: در طراحی پوستر از نقشِ کلمه و حرف در شکل گیری کتاب الهام گرفته شده است.

رجبعلی سالاریان اظهار داشت: استفاده از حروف و کلمات سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به صورت فارسی و لاتین، و ترکیب و چیدمان حروف نستعلیق به عنوان عروس خطوط اسلامی و ایرانی و همنشینی با حروف لاتین به شکل سیاه مشق ترکیبی مورد توجه بوده است.
 وی افزود: وجود کلمات به عنوان عناصر بصری و  تنوع رنگ های فعال و شاد و رسیدن به یک کمپوزیسیون و ترکیب زیبا و در عین حال ایرانی مدنظر بوده، که نمودی آبستره و مدرن دارد. 
 سالاریان گفت: سعی شده پوستر در نگاه اول به صورت یک قطعه و تابلوی نقاشی خط دیده شود و در برگیرنده مفهوم نمایشگاه کتاب تهران باشد و به منظور تاکید، عنوان نمایشگاه به صورت لوگو تایپ کلمه "کتاب تهران" به عنوان یک نشانه در بستر پوستر جای گرفته است.
 به گفته مدیر کمیته روابط عمومی سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران پوستر این دوره نمایشگاه را بهنام کیوان طراحی کرده است.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه 1397 در مصلی امام خمینی(ره) تهران و با شعار نه به کتاب نخواندن برگزار می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۴
عباس جعفری (فراهانی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی