تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان

تاریخ اسلام و تشیع
تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان
.....
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) ظهر امروز پنج شنبه ـ 30 فروردین 1397 ـ در دیدار نوروزی با کارمندان و شاغلین معاونت فرهنگی مجمع در قم اظهار داشت: خداوند تغییر و تحویل سال جدید را با ماه های رجب، شعبان و رمضان مقارن کرده است تا ما انسان های تقصیرکار بتوانیم از این فرصت ها استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدحسن اختری» اظهار داشت: ثواب روزه گرفتن در این ماه ها قابل درک نیست. خداوند این فرصت را در اختیار ما قرار داده است تا خود را تعالی بخشیم و تغییر و تحول مثبت در خود ایجاد کنیم.

وی افزود: این ماه ها فرصت تقرب به خدا و روی آوردن به اوست. در مجمع جهانی اهل بیت(ع) در سال گذشته خدماتی در حد توان صورت گرفته است. در روایتی آمده است: «بسیار فاصله است بین کاری که انسان انجام می دهد و جز رنج برایش چیزی نمی ماند و کار صالحی که زحمتش تمام می شود اما لذتش ماندگار است.» ثمره کار برای اهل بیت(ع) مثل کارهای معمولی و روزمره نیست بلکه ثواب و اجر فراوان دارد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) همچنین گفت: خداوند با وجود مقام معظم رهبری به ما لطف داشته و در طول تاریخ ما را رها نکرده و بی صاحب نگذاشته است. این ولایت تداوم ولایتی است که در روز غدیر پیامبر(ص) آن را اکمال دین معرفی کرد.

وی در مورد اهمیت نقش ولایت فقیه در جامعه اظهار داشت: عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران به این است که رهبری با درایت، خردمند، هوشیار، دقیق و شجاع دارد. هرکسی که خود را کامل بداند و طبق سلیقه خود عمل کند و ولایت فقیه را زیر سوال برد، پیامبر و ائمه معصومین علیهم السلام را زیر سوال برده است و هر کس به هر طریقی عبور از مرجعیت را تبلیغ کند در خط بهائیت قرار دارد.

دیدار نوروزی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با کارکنان معاونت امور فرهنگی  Ø¯ÛŒØ¯Ø§Ø± نوروزی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با کارکنان معاونت امور فرهنگی

ادامه در لینک اصلی

http://fa.abna24.com/news/%D8%A7%D8%AE

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۲
عباس جعفری (فراهانی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی