تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان

تاریخ اسلام و تشیع
تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان
.....
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط با شرکت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) افتتاح شد.

در این مراسم که  پنجشنبه 3 اسفند 1396 برگزار شد، "محمد بن سلطان البوسعیدی"، وزیر مشاور سلطان و استاندار ظفار رسماً نمایشگاه را افتتاح و "عبدالمنعم بن منصور الحسنی" وزیر رسانه عمان طی سخنانی به معرفی این دوره از نمایشگاه پرداخت. پس از مراسم افتتاح، رایزن فرهنگی ایران در مسقط ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بویژه غرفه ایران، با تنی چند از شخصیت‌های بارز علمی و فرهنگی عمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی همچنین در گفت‌وگو با وزیر رسانه عمان و رییس نمایشگاه، به برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان و خطاطان ایرانی تأکید کرد. در این دوره از نمایشگاه، 500 هزار عنوان کتاب برای عرضه به بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است که نسبت به سال قبل 35 درصد رشد را نشان می‌دهد. بالغ بر 783 مرکز انتشاراتی از 28 کشور عربی و غیر عربی در نمایشگاه امسال شرکت کرده‌اند.

انتشارات مجمع جهانی اهل‌بیت علیهم السلام همچون سال‌های گذشته در این نمایشگاه بزرگ شرکت کرده‌ است.

حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر "ایمانی مقدم" معاون امور فرهنگی مجمع و ارتباط چهره به چهره ایشان با مخاطبان، از ویژگی‌های غرفه این سازمان بین‌المللی در نمایشگاه امسال است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۶
عباس جعفری (فراهانی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی