تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان

تاریخ اسلام و تشیع
تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان
.....
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی

​در دنیای بزرگی که اینستاگرام، این شبکه اجتماعی تصویر محور پیش روی مخاطبانش ساخته، سرک کشیدن به صفحات بعضی کاربران با طعم دیگری همراه است؛ صفحاتی که در بحبوحه تصاویری که سبک زندگی لاکچری و تجمل گرایی را به نمایش می گذارند، اساس شان را گذاشته اند بر پایه یک سبک زندگی متفاوت تر و شده اند روایتگر سبک زندگی اسلامی – ایرانی. صفحاتی مثل آنچه محمدحسن روحانی و عسل خرسندیان ، پیش روی مخاطبانشان به تصویر کشیده اند.

زوج جوانی که یک شیوه متفاوت و جالب را برای نشر نظرات و دیدگاههایشان انتخاب کردهاند. همین است که حالا حجت الاسلام محمدحسن روحانی، یک طلبه فعال در فضای مجازی است در صفحهای به نام خودش و عسل خرسندیان، همسر یک طلبه که سعی میکند تصویری متفاوت از زن مسلمان را برای عموم مردم به تصویر بکشد، در صفحهای که زندگی طلبگی با طعم عسل نام گرفته است.

آقای روحانی! نام خانوادگی شما داستان خاصی دارد؟ در خانواده شما همه روحانی هستند؟

نه اتفاقا من تنها فرد فامیلم که طلبه شدهام. من در یک خانواده فرهنگی و دانشگاهی به دنیا آمدهام. این نام خانوادگی هم به خاطر علاقهای که پدربزرگ پدرم به روحانیت داشته، انتخاب شده است.

پس چطور شما این راه را انتخاب کردید؟

جرقه این موضوع در دوره دبیرستان در ذهن من زده شد. تا قبل از آن، من هم مثل خیلیهای دیگر در دوران نوجوانی سرگرمیهای خاص این دوران را داشتم. اهل بازی و پلی استیشن و کلوب بودم، اما بعد به دوره دبیرستان که رسیدم به واسطه آشنایی و شناخت بیشتری که میان علما با حضرت آیتالله خامنهای پیدا کردم، علاقهام به دینداری بیشتر شد. از همین زمان تصمیم گرفتم نمازم را به صورت جدیتر دنبال کنم. بعد بهواسطه همین الگوپذیری تصمیم گرفتم طلبه بشوم، چون میدیدم قشر روحانیت چقدر میتواند در جامعه تاثیرگذار باشد.

ادامه در لینک های زیر

http://www.seratnews.com/fa/news/398606/%D8%

http://jamejamonline.ir/online/3143824740864196517

http://shabestan.ir/mobile/detail/news/665418

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۶
عباس جعفری (فراهانی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی