تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان

تاریخ اسلام و تشیع
تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان
.....
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ اعضای کمیته اربعین مجمع جهانی اهل بیت(ع)، روز چهارشنبه 26 مهرماه 1396 با حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد شهرستانی» نماینده آیت الله العظمی سیستانی در قم دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر «علیرضا ایمانی مقدم» معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) و رئیس کمیته اربعین در این دیدار گزارشی از فعالیت های مجمع در اربعین حسینی ارائه کرد.  

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین آل ایوب دبیر ستاد اربعین درباره فعالیت های مجمع در ایام اربعین گفت: مجمع  جهانی اهل بیت(ع) در سال های گذشته در عرصه های چاپ بروشور، بنر و تولید محصولات دیجیتالی در ایام اربعین فعالیت های چشمگیری داشته است.

همچنین نماینده آیت الله العظمی سیستانی در این دیدار اظهار داشت: فعالیت های شما بسیار خوب و ارزش مند است ولی در فعالیت های تان با عراقی ها را به عنوان میزبان باید هماهنگ باشید و آنان را درک کنید تا احیانا رنجشی پیش نیاید.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی اظهار داشت: عراقی ها به حدی در ایام اربعین هزینه می کنند که حاضر به اعلام آن نیستند و صدام با تمام خباثت و پستی نتوانست عزاداری طویریج را تعطیل کند.

وی در بیان پیشنهاداتی به اعضای کمیته اربعین اظهار داشت: باید بر ترویج و تبلیغ اهداف قیام اباعبدالله(ع) تأکید کنید و یکی از محوری ترین کارها تبلیغات است که باید جهت دار باشد و ما هر چه داریم از امام حسین(ع) است و کارهای شما دیدم الحمدلله خوب است و باید سعی کنید در کارهای تان اخلاص داشته باشید.

گفتنی است در این دیدار آیت الله یوسفی غروی و حجج اسلام ایمانی، آل ایوب، فکری، جعفری و کرمانی حضور داشتند.

تصاویر در لینک اصلی

http://fa.abna24.com/news/%D8%B9%DA%A9%D8%B3


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۳۰
عباس جعفری (فراهانی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی