تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان

تاریخ اسلام و تشیع
تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان
.....
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) با صدور بیانیه ای کلیه مسلمانان و آزادگان جهان، به ویژه تمامی پیروان اهل بیت (ع) را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.


متن کامل بیانیه مجمع جهانی اهل بیت(ع) به شرح ذیل است:

«بسم ‌اللَّه ‌الرّحمن ‌الرّحیم»

«وَلَن تَرْضَىٰ عَنکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَىٰ...» (سوره بقره/آیه 120)

اکنون در آستانه جمعه‌ ای دیگر از جمعه های به یادماندنی آخر ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی قرار داریم که از سوی معمار بزرگ انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رضوان ‌اللَّه‌ تعالی علیه) روز قدس نامیده شد؛ همان لیلةالقدر تاریخ اسلام که تا مطلع الفجرِ نجات همه ملت های مسلمان و مخصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطین، باید با حفظ بیداری و هوشیاری خویش دست از تلاش مجاهدانه و وحدت محور برنداشته، همچون همیشه، تکلیف الهی و انسانی خود را ادا کنیم و تحت فرامین و دستورات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(دام ظله العالی) با آرمان مقدس فلسطین و مردم مظلوم غزه تجدید میثاق نمائیم.

در این شرایط فوق العاده حساس تاریخی و تحولات اخیر جهان اسلام، که رژیم صهیونیستی در سایه تبلیغات منحرف کننده رسانه های مزدور غرب با ادامه شهرک سازی در اراضی اشغالی، فشار مستمر و سخت گیری بر زندانیان مظلوم و بی دفاع فلسطینی، اهداف ظالمانه خود را به پیش می برد و به آتش حوادث منطقه دامن می زند،  وحدت و همبستگی جزء به جزء امت اسلام در قبال توطئه های آمریکا و صهیونیست ها و همچنین مقابله سدید و محکومیت شدید با عادی سازی روابط رژیم های مرتجع عربی،‌ به ویژه رژیم خودکامه آل سعود با رژیم منحوس اسرائیل ضرورتی بس مهم، حیاتی و اجتناب ناپذیراست.

مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) از کلیه مسلمانان و آزادگان جهان، به ویژه تمامی پیروان اهل بیت (علیهم السلام) و از اعضاء و مرتبطین در گوشه و کنار جهان درخواست می کند:

1. در روز جهانی قدس امسال نیز مانند همیشه با حضور یکپارچه‌ و گسترده ی خود در خیابان ها و راه پیمایی و تظاهرات باشکوه، صدای رسا و فریاد رعدگون خود را به گوش جهانیان برسانند و تکرار کنند که امت امام خمینی «رحمة الله علیه» عظیم، همواره خصم دشمنان ظالم و در کنار ملت مظلوم فلسطین و سایر مظلومان عالم از مسلمانان و مردم مظلوم میانمار و افغانستان و پاکستان گرفته تا مردم مظلوم بحرین و عربستان و یمن و عراق و سوریه و نیجریه و سایر مظلومان جهان خواهد بود.

2. اقدامات خائنانه و جنایات رژیم اشغالگر قدس را با برگزاری تظاهرات، راهپیمایی و سخنرانی در مقابل سفارت اسرائیل در کشورهای مختلف، همچنین با تهیه طومار و سایر فعالیت های اعتراض آمیز به اشدّ وجه محکوم نمایند.

3. ایجاد اختلافات داخلی و مذهبی و همچنین فتنه انگیزی آمریکا، اسرائیل و شیخ نشینان سعودی و مزدوران شان را به همراه سیاست های شوم استکبار جهانی و ناتوی عربی در کشورهای اسلامی، با درج مقالات و انعکاس رسانه ای در سایت ها، خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی تبیین و به شدت محکوم کنند.

4. جنایات وحشیانه و افراطی وهابیت تکفیری ـ تروریستی از شرق تا غرب عالم را با محکومیت شدیداللّحن و اعتراض شدید خویش پاسخ دهند؛ زیرا بدون تردید این مقابله جهانی بسان موشک های ویرانگر و هشدارانگیز  اخیر جمهوری اسلامی ایران به سوی داعشی های تکفیری ـ تروریستی، ضربه محکم و رعب آوری نیز بر پیکره رژیم غاصب و اشغال گر قدس شریف خواهد زد تا صدایش را سایر دشمنان زبون و هم پیمانان خوار و ذلیلش هم بشنوند.   «و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»

مجمع جهانی اهل بیت (علیهم  السلام)
25 رمضان المبارک  1438 ه ق، مطابق با 20 ژوئن 2017 م

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۱
عباس جعفری (فراهانی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی