تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان

تاریخ اسلام و تشیع
تاریخ اسلام و معاصر ایران و جهان
.....
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی


به همت اداره کل فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، نرم افزار اندرویدی "نامه های رهبر انقلاب اسلامی به جوانان غربی" تولید شد.

نرم افزار اندرویدی

در این نرم افزار که برای "تبلت ها و تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید" تولید شده، متن هر دو نامه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به جوانان غربی به زبانهای مختلف، بارگذاری گردیده است. 

در این اپلیکیشن، متن نامه اول رهبر انقلاب که در بهمن 1393 صادر گردید به 50 زبان و متن نامه دوم ایشان که در آذر 1394 نوشته شد به 60 زبان قابل دسترسی است.

همچنین از آنجا که یکی از توصیه های امام خامنه ای، "مراجعه بی واسطه جوانان غربی به منابع دست اول برای شناخت اسلام" بود، متن کامل قرآن کریم همراه با ترجمه به زبانهای انگلیسی، اردو، فارسی و ترکی استانبولی وجود دارد.

نسخه دوم در راه است

نسخه اول این نرم افزار که در "مجمع جهانی اهل بیت(ع) ــ دفتر تبریز" تولید شده است، هم اکنون در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

همچنین در نسخه دوم این نرم افزار اندرویدی که در اردیبهشت 1395 راهی بازار خواهد شد، علاوه بر افزایش ترجمه قرآن کریم و نامه ها، مقالاتی درباره شناخت اسلام نیز به زبان های اروپایی اضافه خواهد گردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۶
عباس جعفری (فراهانی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی